keskiviikkona, heinäkuuta 20, 2011

Kynsiä..

... siis rakennekynsiä. Mulla on ollu nyt geelikynnet reilusti yli vuoden yhteen putkeen. Sitä ennen myös pariin otteeseen pari-kolme kuukautta kerrallaan. Aiemmat kynsipaikat vaan oli niin kalliita, etten millään raaskinut niitä pitää, mutta nykyinen tekijä on sekä halpa että tosi hyvä, niin enpä näistä ihan heti luovu.

Onhan mulla itsellänikin semmoinen kynsienlaittosetti, jossa on UV-valo ja aineet, mutta en koskaan saanut itselleni tehtyä niin hyviä, että ne olisi kestäneet. Varpaankynsiä olen geelannut ja se pitäisi itse asiassa tänään tehdä, koska lupasin huomenna yhdelle tutulle kokeilla, miten onnistuu kynnet...

Tänään kävin kynsihuollossa ja tämmöset otin. Aika tosi neutraalit mulle.. nyt on ollutkin tämmöinen aika vaalea linja, kun yleensä on vaikka minkälaista härpäkettä.


Mutta tässä muutamia kuvia, minkälaisissa kynsissä minut on aiemmin nähty.









Kaikista näistä olen tykännyt, punaisten kanssa meni vähän totutellessa, kun olivat oikeesti aika näkyvät ja aluksi mietinkin, että voi ei, miks otin tämmöset, mutta sitten ne olikin ihan kivat... Mustat hopealla ovat ehkä yhdet suosikeistani. Ne olikin laitettu yksiä juhlia ajatellen.

Mulla on aina hirveä ongelma, että minkäslaiset nyt laittaisi.. joskus on selvä idea ja toisinaan taas ei. Kun olis niiiiin paljon vaihtoehtoja. Mut onneks mun "kynsihuoltajalla" on aina ideoita ja hirveesti värejä ja blingblingejä, mistä valita. =)



3 kommenttia:

  1. Kynsikoukussa siis sielläkin :) Hienoja kynsiä, rohkea oot! Mä oon aika tylsä asiakas - yleensä vaan perusranskiksia, joskus pari kiveä tai kimalletta. Tällä hetkellä perus-valkoinen ranskis ja sit hopeista hilettä silleen jännästi vinosti ;) Tosi rohkeeta, heh.

    VastaaPoista
  2. Arvasin, että Terhi on jo ehtinyt kommentoida :D :D Komppaan siis Terhiä, oon yhtä tylsä asiakas - vaikka joka kerta päätänkin, että ens kerralla sitten jotain räväkämpää... :) Ens viikolla olisi huolto... ;) Mä ihastuin noihin vaaleanpunaisiin.. tollaset olisin halunnut kesäksi. Tai no, onhan vieläkin kesää jäljellä.

    VastaaPoista
  3. Minusta on tullu nyt tylsä.. Mullon nyt ehkä kolmannet vaaleat peräkkäin menossa. Siis aina on ollu toki koristeita, mut pohja aika perusvalkonen. Katotaan sit kuukauden päästä, millä mielellä olen.. =)

    VastaaPoista

Kiva kun kävit. Tosi kiva, jos jätät merkin itsestäsi. =)
Thanks for your visit. It would be even nicer if you leave a little note. =)